Nieuwe forumleden

Reageren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Intro

Bericht  Stijndh op zo jul 10, 2011 2:36 am

Ik ben Stijn D'Hondt, beginnend magic speler sinds een goei maand.
Mijn gebruikersnaam is Arthfael.

Reeds een draft meegedaan en mijn eerste pre-release (M12, Inferno Titan & Grave Titan deck).

Tplan is om zoveel mogelijk FNMs mee te doen en soms is nen draft.

Grtz

Stijndh
Gast

Terug naar boven Go down

Re: Nieuwe forumleden

Bericht  janVN op zo jul 10, 2011 9:56 am

Welkom op het forum Dries en Stijn,

als jullie ergens vragen over hebben, stel gerust!

janVN

Aantal berichten: 1074
Leeftijd: 26
Registration date: 20-02-08

Profiel bekijken http://mtgaalst.heavenforum.org

Terug naar boven Go down

Bericht  Kristof_ op zo jul 17, 2011 6:23 pm

Dag iedereen,

ik ben Kristof en maak een korte documentaire over Hermelijn als eindwerk van mijn 2e jaar audiovisuele technieken en een hoop mensen zullen me ondertussen al wel hebben gezien.

Van wie ik de link heb gekregen weet ik al niet meer, maar ik kom dus is kijken Smile

groeten

Kristof_
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  Ronanz op zo jul 17, 2011 9:21 pm

Hey, ik ben Joeri Hulsbosch, beginneling.
Mijn gebruikersnaam is Joeri.
Ik heb al enkele events meegepikt (Draft, Pre-release M12) en ik hoop dat nog verscheidene malen te kunnen doen

Ronanz
Gast

Terug naar boven Go down

nieuw forum lid

Bericht  glennfil op zo jul 17, 2011 9:22 pm

Hello iedereen ik ben Glenn, forumnaam Filibert.

Ik ben samen met Dries, Stijn en Joeri magic beginnen spelen en heb momenteel al naar de m12 pre-release geweest en hoop in de toekomst naar meer drafts en FNM te kunnen komen

groetjes

glennfil
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  Tibo op ma jul 18, 2011 2:34 pm

Hallo,

Ik ben Thibault, gebruikersnaam Tibokio.

Ik ben van plan om met MTG te beginnen en kom morgen een bezoekje brengen aan de Hermelijm om kaarten te kopen.
Als het mogelijk is, ga ik ook de draft bijwonen, zonder zelf mee te doen. Kan ik veel uit leren ^^

Tibo
Gast

Terug naar boven Go down

Nieuwe forumleden

Bericht  Nick op wo jul 20, 2011 10:40 pm

Ik ben Nick, ik kom naar de Hermelijn since een maand nu om MTGC te spelen.

Nickname: Opus X

Nick
Gast

Terug naar boven Go down

Nieuw

Bericht  Petervc op ma jul 25, 2011 5:26 pm

Hallo!

Mijn naam is Peter Van Cannegem, gebruikersnaam Peter

Eigenlijk heel toevallig dat ik hier op kom, ik ben zeer nieuw in MTG.. heb mijn deck nog maar 2 weken (een vriend van mij die al wel komen spelen is Robby heeft mij er beetje ingepush'd) en ik moet zeggen dat ik het enorm plezant vind.

Nu heeft hij mij ook overtuigd om morgen mee te doen met die draft en daarom was ik aan het googlen op m12 draft tips (kwestie van een beetje voorbereid te zijn :p) en dit forum stond op de 2de pagina Smile dus dacht mij hier eens te registreren..

Voor rest ben ik ook een grote wow-addict Smile

Anyway maybe cya tomorow!

Petervc
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  ERNIE op za aug 13, 2011 5:23 pm

Hallo,

Ik zal mij dan vlug ook even voorstellen.
Mijn naam is Arne, forumnaam ERNIE.
Ik ben begonnen met MTG in 1994 (4th ed en Fallen Empires), toen ik nog studeerde in Gent. Na een jaar mijn studies opgegeven en ook het spelen van MTG gestopt. Ik heb dan nog even gespeeld ten tijde van Urza en Mercadian Masques, maar niet zoveel. Mijn laatste wapenfeit was de Pre-release van Invasion.
Deze voormiddag heb ik een pre-constructed deck gekocht, om opnieuw te beginnen en deze namiddag ben ik al even langs geweest in Hermelijn om de sfeer bij de spelers op te snuiven en kennis gemaakt met Koen de judge).
Vijdag kom ik naar de FNM om na meer dan 10 jaar terug eens proberen te spelen. Hopelijk maak ik niet al te veel fouten, dus ik hoop dat jullie wat geduld met mij hebben.

Tot dan,

ERNIE

ERNIE

Aantal berichten: 39
Registration date: 13-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Methia op za sep 03, 2011 3:48 pm

Hallo,

Ik ben Angelique (forumnaam Methia) en heb eindelijk het forum ontdekt. Ben sedert een jaar een Magicspeelster samen met zoon- en manlief.

Tot nu toe me heel goed geamuseerd in het Hermelijn.

Tot de volgende zitting. Smile

Methia
Gast

Terug naar boven Go down

Nieuw lid

Bericht  Jan VH op ma sep 12, 2011 7:34 pm

Ik ben Jan Van Haudt, forumnaam Jan VH en ben beginnend magic speler. Heb vroeger Star-Wars CCG gespeeld, Magic net begonnen...

Jan VH
Gast

Terug naar boven Go down

Nieuwe speler

Bericht  glenn op ma okt 10, 2011 8:06 pm

Hi

Ik ben Glenn en totaal onbekend met MtG, maar ben van plan om daar verandering in te brengen.
Vroeger heb ik veel Yu-Gi-Oh gespeeld tot verveelens van somigge personen toe Very Happy

Ik ben reeds in de winkel geweest maar heb er enkel maar een kijkje genomen, ik denk dat ik in de loop van deze week mijn eerste kaarten ga halen.

Wie mij wegwijs kan maken in dit spelletje stuur dan een PM (heb reeds de introducitefilmpjes van wizard bekeken)

Met vriendelijke groet

RoyalGT= glenn :p

glenn
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  LaurensD op di dec 20, 2011 5:35 pm

Hey,

Ik ben Laurens, accountnaam: LaurensD

Ik ben al naar enkele FNM's in de Hermelijn gekomen.

LaurensD
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  yves op wo dec 21, 2011 6:21 pm

Hey,

ik ben yves, accountnaam yves (keep it simpel Very Happy) en heb op aanraden van nelly een accountje aangemaakt :-)
ben dinsdag ook naar den draft gekomen ^^
heb een 3j fzo terug magic gespeeld, basic basic wel maar vond het wel leuk, release van lorwyn meegemaakt en dan gestopt,
maar jah, begon heimwee te krijgen en had er echt weer zin in dus ben ik nu weer van de partij ;D

Grtz
Yves

yves
Gast

Terug naar boven Go down

hai

Bericht  sk1ll2k1 op do maa 01, 2012 4:01 pm

ik ben dus jori ik ben nog niet geweest maar k heb pas trug magic aangeschaft en

elly geeft mij er over gesproken dat ik me hier moest aanmelden dus ik hoop snel ooke eens mee te komen spelen

mvg jori !

username sk1ll2k1ll

sk1ll2k1
Gast

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Similar topics

Reageren
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum